Dag dag dag, welkom in de kring. Dag dag dag, zit en zing.

Dag iedereen, welgekomen. Hier mag je spelen, zingen en dromen.
















maandag 2 juli 2012

Mijn fotoverhaal

In de lessen ICT kregen we de opdracht om foto's te nemen van een gebeurtenis, evenement, activiteit,... naar keuze. Achteraf moesten we verschillende opdrachten doen met de genomen foto's, 1 van die opdrachten was het maken van een fotoverhaal. Voor deze opdracht wou ik werken met foto's die iets meer konden vertellen over mijn dagelijke bezighouding. Daarom besloot ik om te werken met foto's van het basket. Dit was voor mij een eenvoudige zaak dus, vooral al je weet dat ik elk weekend in de basketzaal doorbreng. De foto's die ik genomen heb voor mijn fotoverhaal zijn er van de kadetten ploeg waar mijn vader coach van is. Na enkele matchen te hebben bijgewoond en foto's genomen te hebben was het tijd om alles in elkaar te monteren. Voor wie meer wil weten over de prestaties van deze ploeg kan je altijd terecht op volgende website http://www.melcoieper.be/

Het resultaat kan je hieronder terugvinden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten