Dag dag dag, welkom in de kring. Dag dag dag, zit en zing.

Dag iedereen, welgekomen. Hier mag je spelen, zingen en dromen.
















donderdag 8 december 2011

Mijn allereerste klasje

Het was eigenlijk zover, het moment waar we al zo lang naar uitkeken. Op dinsdag 27 september 2011 mochten we voor het eerst op observatiestage naar het kleuterklasje. Ik stond in een 2- 3 kleuterklas in Pittem. Vol zenuwen stapte ik de school binnen. Eerst even goeiedag zeggen naar de directie, die mij vervolgens begeleide naar het klasje.

Wanneer het belsignaal ging, kwamen alle kleuters vlug in hun rij staan. Ik mocht ze helpen begeleiden naar hun klasje. Wanneer alle jassen uit waren, gingen we in de onthaalhoek zitten. We zongen liedjes en luisterden aandachtig naar juf Vera. Daarna mochten de kleuters wat spelen en verder werken aan hun beeldactiviteit.
Het was een super leuke maar vooral leerrijke eerste stage dag. Ik kijk al uit naar de volgende.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten